17:57

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Начала писать кроссовер с Баффи. На украинском, ололо. И вообще этот кросс будет ну поолным экспериментом не только по языку, но и по форме.
Суть в том, что помимо основного фика (предположительно макси, если вытяну) будут писаться такие себе сайд-стори к нему. Небольшие полу-АУ, выпущенные сцены фика. Чаще всего пейринговые, конечно. То есть, в «каноне» фика у меня предполагается только Спаффи, но при этом в некоторых местах будет отдельно писаться иное окончание сцены, которое приведет к тому или иному пейрингу – винцест, может, какие-то межкроссоверные пейринги. На основное развитие сюжета они влиять не будут, их можно будет читать или не читать. В идеале, конечно, было бы хорошо, если бы эти «вставные» кусочки, если их сложить вместе, образовывали бы отдельную, немного альтернативную историю, но не уверена, что у меня так получится.

@темы: Супернатуралы

Комментарии
20.06.2010 в 18:08

Я сорри, но не берусь это бетить и читать. Мозги жалко.)))
Что такое сайд-стори? Сторонние истории, как вставки?
Идея грандиозная, конечно.
20.06.2010 в 18:23

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Jana_J
:-D я на этот раз так и поняла, что ты пас) собственно, это было одним из факторов, почему я решила поэкспериментировать с языком.
ага. вообще классически сайд-стори называется какой-то момент, который был в фике, а потом отдельным кусочком передается с другой точки зрения. например, весь фик идет от лица Дина, а потом показывается тот же момент в отдельном фике, но уже от Сэма.
20.06.2010 в 19:13

Грандіозний задум :)
Цікаво буде почитати, ще й українською.
20.06.2010 в 19:35

вообще классически сайд-стори называется какой-то момент, который был в фике, а потом отдельным кусочком передается с другой точки зрения. например, весь фик идет от лица Дина, а потом показывается тот же момент в отдельном фике, но уже от Сэма.
О, ясно. А можно потрясающего эффекта этим методом добиться, я не пробовала пока.
Так, книга Стефани Майер "Рассвет", которую я еще не читала, та же сайд-стори, оказывается. Там события "Сумерек" глазами Эдварда.
20.06.2010 в 20:06

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Jana_J
Так, книга Стефани Майер "Рассвет",
кстати да, это самый яркий пример) я, кстати, читала. но там обрывается на самом интересном месте. у меня, кстати, есть фик, написанный таким образом.

Anlod Anasko
сподіваюсь, щось з цього вийде) у мене з максі туго, швидко здуваюсь. але, принаймні, вже почала... рада, що хоча б один-два читача в мене точно буде)
21.06.2010 в 09:14

"Тут вузькі провулки та безжальна північ, безкінечні зради, жорстокі безрезультатні війни" © Antrim
Зі мною - вже два!!! Сподіваюсь дожити до відпустки і почитати. Повз такий піар не можно пойти.
21.06.2010 в 13:16

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Amphitritia
ну, так) вас буде двоє... та от я якраз і намагаюсь "пропіарити" кому можна, а то писати в стіл я вже розучилась, а в ру-фандомі охочих читати кросовер українською не думаю, що буде дуже багато.
21.06.2010 в 14:23

Я, в принципі, рідко читаю фіки, але цей хочеться прочитати бо задум виглядає цікавим, та й українською я читатиму обов"язково.
Я читала кілька фіків по "баффі", мені дуже цікаво як жили Ангел, Костиль, Дру і Дарла до подій в самому серіалі і якщо це вписується в канон то я читаю обов"язково.
По СПНу читала трохи, насправді більше ніж по всьому решті і саме в цьому фандомі прочитала фік від якого мені абсолютно знесло дах, який перечитувала чотири рази і в який досі закохана. Я потім ще лазила по інтернету і шукала все, що лише можна знайти цього атора.
21.06.2010 в 14:57

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Anlod Anasko
а я Баффі колись давним-давно читала, коли ще і фандому-то як такого не було, і от зараз трошки долізла... ну а спн так, рідний фандом) а можна спитати, що за фік?
21.06.2010 в 15:15

А я сподівалася, що ти спитаєш про фік бо мені дуже кортить про нього поговорити :) Може ти й читала бо він не новий, я на нього зовсім випадково натрапила Solstice Deposit alabama1989.diary.ru/p82148294.htm#more1. Він тяжкий, мені від нього майже фізично боляче було коли я його дочитала, але всеодно в ньому є життя і надія і ще все те чого я б хотіла від канону і чого не отримала (я дещо розчарована 5-м сезоном і фіналом). А ще він дуже добре написаний (я закохана в слова) і сприймається не як фік, а як самостійний твір, як книжка. Обов"язково прочитай, якщо ще не читала.
А ще є дуже хороші коротенькі історії про Вінчестерів того самого автора, в них я теж закохана.
Щодо "Баффі" то я це шоу дуже люблю, я беруся читати фіки хіба як чого недоотримую в каноні, мені не потрібні фіки по "баффі" бо в каноні було все чого мені треба від цієї історії, от хіба трохи проминула ікластої чітвірки можу почитати бо вони мені цікаві. Але є надто бачато непотребу, коли мова заходить про фанфікшин і мені лінь копатися шукаючи щось вартісне, я краще книжку прочитаю. А ще я дуже перебірлива.
21.06.2010 в 16:08

...check for life signs
солнц, если нужно, я тебе могу помочь с бетингом, все же я провела 8 лет в фандоме Баффи, а ты пишешь мой любимый шиппинг оттуда, Спаффиков. :) :chup2:
21.06.2010 в 17:32

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Anlod Anasko
про джаффара чула, але конкретно цей фанфік не читала. дякую за рекомендацію, обов'язково прочитаю. стиль у нього дійсно сильний, я декілька речей читала.
в принципі, щодо "Баффі" згодна) мені теж здебільшого вистачило канону. я так розумію, що частіше за все фанфіки читаються з точки зору шипперства тієї чи іншої пари, а в "Баффі", в принципі, все, що я хотіла, в каноні. щодо тематики минулого цієї четвірки - сама лише нещодавно подумала, що було б цікаво щось прочитати на цю тему) хоча свого часу я ковтала фіки пост-7 сезон з спаффским хеппі-ендом. :shy:

Vardek
оой, это было бы просто здорово :heart: если тебя язык не смущает, то ловлю на слове)
21.06.2010 в 18:15

...check for life signs
Имя розы
гы, я как та собака, понимаю, но не говорю ))) на грамматику и орфографию рассчитывать не нужно, но чисто по баффским моментам (теория, подводные камни канона - их там пропасть) посмотреть могу. :)
21.06.2010 в 20:47

про джаффара чула, але конкретно цей фанфік не читала
А який читала? Мені просто цікаво. Solstice Deposit прочитай обов"язково, дійсьно хороша річ, але в різних людей різні смаки і все таке...Мені подобається, навіть дуже.
спаффі не потрібен хеппі енд. Я тут думала, Костиль дуже залежний, Костиль настільки несформований, йому треба зрозуміти хто він і що він без неї, сам по собі, куди він йде, чого хоче, ким має стати. Він був зразковим сином для мами, зразковим вбивцею для Дру і героєм для переможниці. Хто Костиль сам по собі? Куди Костиль йде? Йому треба це зрозуміти. Ота тирада баффі про печиво дуже показова, він таке саме недопечене печиво як і вона. Взагалі, я довго думала, що їм потрібен був хеппі енд, а тепер думаю, що правильно те що обійшлися без цього і добре, що Костиль лишився живим. Баффі ще надто молода, їй ще скільки всього треба спробувати, а він ще такий несформований, незважаючи на сто з гаком років, от коли мене років з десять або скільки там мине і вони зустрінуться або й не зустрінуться зовсім...Просто це вже красивва історія, така як є і без хеппі енду, вони вже так багато дали одне одному і означали одне для одного, що навіть хеппі енд не конче потрібний, і я вже казала, їм треба вирости. Ну і не думаю, що хтось би написав той фінал так аби я повірила і він не здався мені фальшивим, я ж перебірлива, а от вампірське минуле зубатої четвірки мені цікаве і тут є де розвернутися.
А ще про Костилеву незрілість, навіть в "Ангелі" це дуже видно, я розумію, що авторам треба було приписати його до основного касту, але через це він став виглядати ще більш незрілим і тепер залежним вже від ангела, йому навіть не конче те геройство було потрібне просто щоб Ангелу довести, що він кращий, що він чогось вартий, думаю як він своєю жорстокістю намагався довести Ангелусу, що кращий за нього так потім вернув собі душу і вже намагався довести Ангелу, що він більший герой. Костиль дуже залежний.
21.06.2010 в 22:37

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Vardek
тогда когда будет хоть какой-то объем готовый я точно тебя попрошу) и "информационной поддержке" с Баффи буду очень благодарна. канон-то триста раз смотреный, но с фандомом у меня как-то не складывалось. а можешь навскидку какие-то из камней назвать? мне уже страшно и любопытно заранее...

Anlod Anasko
назву пам'ятаю вже, чесно кажучи( там короткі історії, про дитинство, відносно нещодавно писалось.
щодо залежності Костиля повністю погоджусь. я зараз переглядала другий сезон, там це дуже видно. спочатку на ньому їздила Дру, потім - Хармоні, потім вже Баффі. і вічно йому треба найти когось, від кого треба було б підкріпляти цю залежність, через кого йому потрібно страждати... хоча, з іншого боку, з цієї точки зору дуже правильно, що його показали поетом при житті, хоч і поганим. це якраз суто творча поетична натура - вічно, хай і не помірковано, знаходити собі якісь емоційні проблеми. як не смішно, 5 сезон "Ангела" я так і не подивилась досі, тільки збираюсь. читала про нього... ну, чесно кажучи, не знаю, як там все обіграно, але мене все ж таки "позаочі" дещо засмучує те, що там Костиль і не зробив спроби якось знайти Баффі, повернутись до неї. імхо, від цього якраз таке враження, що насправді йому була потрібна не вона, а тільки страждання, яке несло це невзаємне, проблемне кохання до неї. а варто було їй відповісти, і він втратив до неї цікавість... може, я неправа, дійсно не дивилась, але все одно виглядає це якось... короче, моя романтична натура вимагала продовження банкету, появи на порозі і щасливих соплей, якось так. просто, ну... я хочу сказати, в серіалах по-різному показують кохання. але в Баффі вони намагаються показати "справжнє", сильне - не з Райлі, але з Анжелом і Костилем точно. і хоча розумієш, що, так, дійвсно, і майбутнього не може бути, і теперішнє сумнівне, і все таке, але дуже хочеться вірити в те, що це буде виключення з правил, казка зі щасливим кінцем, вічним коханням, коли жоден не розлюбить і не піде. це ж спочатку було з Анжелом, я дуже любила цей пейрінг в перший перегляд до появи Костиля. Потім я переметнулась в табір спаффістів. смерть - достойний фінал для вічного кохання, але якщо Костиль живий і за якимось причинами не шукає її, значить, не так уж і кохав. як людина я можу зрозуміти їхнє взаємне бажання "допектись", вирости, але як шиппер... це складніше)
21.06.2010 в 22:45

...check for life signs
Имя розы
Не, навскидку не скажу, они все зависят от сезона, конкретной ситуации, шиппинга, каких-то деталей. Но если что увижу, сразу же ткну пальчиком. :) Хотя, если ты канон часто смотрела, то вряд ли на них напорешься.
21.06.2010 в 22:49

"Тут вузькі провулки та безжальна північ, безкінечні зради, жорстокі безрезультатні війни" © Antrim
смерть - достойний фінал для вічного кохання

Так проникливо звучить. І шкода, що це правда, адже мертві не можуть розлюбити...

До речі, якщо треба, то з вичиткою можу спробувати допомогти.
Хоча рідною мовою читаю/пишу вже тільки сухі наукові тексти, однак, можливо, ще не все забулось зі шкільної лави і п'ятірок за твори.
21.06.2010 в 23:00

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Vardek
ну, я как раз в процессе очередного пересмотра... просто, мало ли, действительно. может, есть какие-то общепринятые "каноны" на ту или иную ситуацию, и я ляпнусь... в общем, спасибо большое заранее :heart:

Amphitritia
я думаю, ти просто коли читатимеш будеш тикати пальцем нещадно, якщо якісь будуть глюки за стилістикою і русизмами) тому що за виключенням творів шкільних це моя перша така спроба.
Так проникливо звучить. І шкода, що це правда, адже мертві не можуть розлюбити...
ну... я просто в цьому плані абсолютно згодна з точкою зору, що висловили в "О чем говорят мужчины" щодо Ромео і Джульєти. хоча їхня історія мені і так не подобається..) імхо, це досить складно - показати кохання так, щоб у читача/глядача не залишилось присмаку приреченості в плані того, що майбутнє-то у них є, але банальне, стандартне, коли через декілька років вони остогиднуть один одному. в такому випадку краще вже смерть... вона виглядає меншим злом. значно болісніше, коли "вєчная любов" закінчується побутовими сварками і "любовная лодка разбивается о берег быта".
21.06.2010 в 23:25

я думаю, ти просто коли читатимеш будеш тикати пальцем нещадно, якщо якісь будуть глюки за стилістикою і русизмами)
Це і я тикнути пальцем можу :)
В мене з крапками і комами завжди проблеми були, я ніколи не вміла їх розставляти (соромно зізнатися), я сама пишу, не фіки, а свої чторії і там просто біда з розділовими знаками, мені завжди треба аби хтось їх порозставляв.
21.06.2010 в 23:29

"Тут вузькі провулки та безжальна північ, безкінечні зради, жорстокі безрезультатні війни" © Antrim
я думаю, ти просто коли читатимеш будеш тикати пальцем нещадно, якщо якісь будуть глюки за стилістикою і русизмами) тому що за виключенням творів шкільних це моя перша така спроба.

Домовились. Я трохи до Заходу ближче все ж таки, хоча це не показник.
21.06.2010 в 23:38

"Тут вузькі провулки та безжальна північ, безкінечні зради, жорстокі безрезультатні війни" © Antrim
Крапки з комами намалювати не проблема, були б слова вагомі, між якими їх ставити.
21.06.2010 в 23:47

Крапки з комами намалювати не проблема, були б слова вагомі, між якими їх ставити.
З цим сперечатися важко :)
22.06.2010 в 01:09

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Amphitritia
Anlod Anasko
нє, з крапками-комами, як не дивно, у мене більш-менш все гаразд :-D у мене не гаразд з тире і двокрапками я буду вам обом дуже вдячна, якщо ви будете пинати мене за русизми і стилістичні ляпи по тексту.
22.06.2010 в 01:21

"Тут вузькі провулки та безжальна північ, безкінечні зради, жорстокі безрезультатні війни" © Antrim
Для тире и двокрапок є таке гарне прикриття як авторська пунктуація.

Зупинимось на тому, сонце, що ти пиши/фантазуй, а ми вже допоможемо, якщо зможемо!!!
22.06.2010 в 01:28

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Amphitritia
:-D дуже люблю це прикриття) та я от намагаюсь. потихеньку йде, мда. точніше, аж перші три сторінки. просто мені спочатку треба продумати глобальний сюжет, а я ніяк не можу розібратись з деякими дрібницями)