02:21

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Мій ідеальний всесвіт (один із) – той, в якому можна було б всі наукові роботи писати а-ля Акройд. Ну, знаєте, заходять Мірандола, Монтень і Лютер в бар; або якось вирубило у Бонавентури світло – і понеслось.
Або от п’єса. Там є хоробра Авторська Позиція, яка пробігає на початку, а потім сидить в полоні і страждає. Є прекрасна принцеса Наукова Новизна, дочка короля Актуальність. Декілька відважних лицарів – Філософів-Першоджерел – відправляються рятувати її від злобного дракона Усталеної Наукової Думки, який на неї посягає. Але йому допомагає ціла армія злобної Критичної Літератури. Врешті-решт під їхнім напором від Філософів-Першоджерел практично нічого не залишається, вони розбиті і втратили своїх вірних конів Головні Ідеї; Принцеса майже помирає в муках, але в останній момент, як нормальний deus ex machine, з’являється Авторська Позиція, аргументовано доводить Критикам, що вони неправі, а Усталеній Науковій Думці – що її місце на звалищі; Наукова Новизна врятована, Філософи-Першоджерела ридають від щастя і братаються з Авторською Позицією. В кінці останнім променем світла з’являється Філософія, схвально киває головою і забирає всіх до себе в чертоги Безсмертної Класики.

@темы: навчально-виховний процес

Комментарии
04.01.2013 в 02:36

"Что вы возьмете с меня, разгильдяя?.." ©
Вау, ночь сделана. :up:

Ну, знаєте, заходять Мірандола, Монтень і Лютер в бар; або якось вирубило у Бонавентури світло – і понеслось.
По-моему, вот эти примеры тоже требуют продолжения, хотя бы ради развлечения общественности ;) Хотя вторая ситуация меня немножко пугает - мало ли...))
04.01.2013 в 02:57

Смотри, произошло явление чая как феномена (с)
Ветроном,
по ходу я, пока буду писать работы, как раз продолжу :laugh:
про Мирандолу, Монтеня и Лютера я в прошлом году и правда пьесу делала)) в соавторстве. там было задание в неакадемической форме изложить альтернативный взгляд на историю, и мы взялись доказывать, что в Ренессансе ни фига не было "гуманистического индивидуализма", как его понимают после 19 века, и после короткого "академичного" введения шел многостраничный диалог между этими тремя "за бокальчиком вина", где они доказывают друг другу, что остальные не правы - с трешем, шуточками и "пасхалками" для препода) а сейчас мне надо это вот переделать в академическую форму и у меня лютая боль